​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

اجرای ساخت باربیکیو با سنگ لاشه حکیمی

 

ایا تا به الان کاربرد از جایگاه حیات خلوت خانه یا محوطه باغ برای برپایی مهمانی و دورهمی به فکر فرو رفته اید.به نظر شما  برای انجام چنین جایگاهی به چه المان هایی نیاز است؟ انام یک جایگاه نشیمن مناسب و مدل سازی محوطه به شکا زیبا از جمله ایده هایی است که ممکن است به ذهن شما برسد. اما ایا به انجام یک فضا برای گریل و پخت مواد غذایی هم فکر کرده اید؟

 

بدون هیچ شکی مدل سازی و ساخت یک باربیکیو می تواند ایده ای متنوع و لذت بخش باشد. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که ما در این جا انچه برای ساخت ان لازم است را با شما در میان خواهیم گذاشت.

انتخاب مکان مناسب

اولین نکته ای که باید در مورد ان تصمیم بگیرید.انتخاب جایگاه مناسب برای ساخت باربیکیو می باشد.جایگاه مناسب ساخت این المان باید طوری باشد. که تمام موارد ایمنی در ان رعایت شده باشد. برای مثال مکانی که برای انجام این کار انتخاب می کنید. باید با جایگاه نشیمن فاصله مناسب داشته باشد. همچنین بهتر است از ساخت ان در کنار درختان و گیاهان خودداری کرد تا  از بروز هر گونه مشکل جلوگیری به عمل اید.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش