​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ لاشه ورقه ای دماوند و اجرای پله با تخته سنگ دماوند

اجرای سنگ کاری کوهی برای ساخت پله سنگی .محوطه سازی سنگی با بهترین کیفیت نصب سنگ لاشه دماوند با بیش از 25 سال است که کاربردی یا استفاده قرار می گیرد .فروش سنگ طبیعی مستقیم از معدن پله با سنگ کوهی کردن مراحل گفته شده با دقت باعث می شود تا شما به راحتی به یک ویلا دست پیدا کنید و مجوز های لازم را دریافت کنید .یکی از مهمترین مراحل طراحی ویلا بررسی هزینه های طراحی و اجرای ویلا می باشد .

 که در این صورت شما می توانید به سایت ما مراجعه کنید و از کارشناسان ما استفاده کنید تا انها حداقل هزینه مورد نیاز را به شما بگویند.

زمانی که شما نقشه ویلا را طراحی می کنید با ان را اختیار شهرداری قرار بدهید تا بتوانید مجوز ساخت دریافت کنید به همین دلیل باید بهترین طراحی را متناسب با قوانین منطقه انجام بدهید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی به راحتی طرح خود را مرحله اجرا برسانید . اشنایی با صفر تا صد طراحی ویلا به شما توضیح می دهد که چه مراحلی را پشت سر بگذارید تا یک ویلا بسازید و طراحی کنید و مورد استفاده قرار دهید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت اقای حکیمی در تماس بشید. 09126075370

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش