​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

محوطه سازی چیست ؟؟؟

سیاری از افراد به اشتباه در این تفکرند که منظور از محوطه سازی ، تنها ایجاد گل و گیاه است ، اما اینگونه نیست ..در کار محوطه سازی ، کار های بسیاری از جمله حوض و برکه ، الاچیق و .... انجام می شود . تمامی این مورد ها با رعایت کامل اصول ایمنی هستند . وقتی صحبت از محوطه سازی می شود ، در اصل منظور کل این است که المان های مختلفی چطور باید استفاده شوند و همچنین نوع چینش و نحوه قرار گیری و شکل دادن ان ها کنار هم باید به چه شکلی باشد ؟

 

چرا محوطه سازی مهم است ؟

دلیل مهم بودن محوطه سازی از این قرار است که فضای دلنشین و تازه ای برای نشستن ایجاد می کند.در زندگی شهری ، اغلب خانه ها به اپارتمان ها ساخته می شوند.در نتیجه فضای سبز کمتری دارد. با ایجاد محوطه های زیبا میتوان فرصتی برای نشستن و لذت بردن از فضای سبز ایجاد کرد.نیاز است گفته شود که محوطه سازی می تواند ارزش ملک را افزایش دهد. به علاوه در قسمت شهری هم برای ایجاد زیبایی در شهر موثر است .

اهمیت محوطه سازی این است که در طی این سال ها مشکلات شهر ها پدیده وارونگی و الودگی هوا می باشد.یکی از راه های مقابله با این الودگی در نظر گرفتن و به وجود اوردن محوطه فضای سبز (محوطه سازی)در اطراف ساختمان یا پشت بام منزل می باشد.این امر جذب الودگی هئا و در نتیجه خارج کردن اکسیژن از خود می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با سنگ فروشی حکیمی با این شماره 09126075370 در تماس باشید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش