​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ کوهی حکیمی

سنگ کوهی 

سنگ کوهی معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. حتما متنوع بودن سنگ ها جهت پیچیده تر شدن دسته بندی ان ها می شود. اما به طور کامل کل سنگ ها از نظر اشکال به دو دسته طبیعی و ساختگی تقسیم می شوند. همین طور از نظر نوع کانی نیز با هم متنوع می باشند. سنگ ها معمولا قبل از کاربرد دستخوش تغیراتی می شوند. در حقیقت قبل از کاربرد در ساختمان ، بر روی ان ها عملیاتی اجرا می شود. که کارایی و زیبایی سنگ را افزایش می دهند. به همین جهت این دسته از سنگ ها تغیر کرده اند به سنگ کوهی ، سنگ مالون نما ، سنگ قواره ، سنگ تمام تراش و.... اشاره کرد که هر کدام از ان ها خصوصیت منحصر به فردی دارند و موارد مصرف ان ها با هم متنوع می باشد.

سنگ کوهی چیست ؟ 

سنگ لاشه نوعی سنگ کاملا طبیعی می باشد. این نوع سنگ بسیار لبه تیز هستند. و مستقیم از معدن سنگ استحصال می شوند.در روند عملیات استحصال به شیوه های مختلف قطعات درشت سنگ را از کوه جدا کرده و برای اماده سازی به کارخانه حمل می کنند به این قطعات اصطلاحا سنگ قله می گویند. باید به این توجه کنید سنگ هایی که به طور طبیعی از کوه جدا شده و در دامنه انباشته می شوند در بیشتر موقع ها تحت تاثیر عوامل هوازدگی قرار می گیرند. و به همین جهت در عملیات ساختمانی به کار برده نمی شوند.

در اصل سنگی که نامیده نوعی سنگ می باشد که قبل از کاربرد صحیح با موارد مصرف و نوع مصرف دستخوش تغیراتی در ظاهر ، شکل و اندازه و ضخامت و... واقع می شود. سنگ کوهی استقامت بسیاری داشته و طیف رنگی ان کسترده نمی باشد و ان ها را می توان با قلم های به خصوص تراش داد و سپس مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اطلاعات بیشتر با مدیریت اقای حکیمی در تماس باشید.09126075370

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش