​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

قیمت قلوه سنگ برای کف حیاط

یکی از کاربرد های قلوه سنگ برای کف حیاط می باشد . از این محصول میتوان در طراحی و ساخت راه رو های حیاط استفاده کرد .در محوطه سازی حیاط برای بهتر کردن المان ها و خاص تر کردن انها می توان از قلوه سنگ های رودخانه ای استفاده کنیم و همچنین می توانیم در کف سازی حیاط از این عنصر جذاب استفاده کنیم . 

(قیمت قلوه سنگ تزیینی )

به طور کامل قلوه سنگ در انواع مختلف برای تزیین در محوطه سازی استفاده می شود . قلوه سنگ های تزیینی کاربرد های بسیار زیادی دارد که می توان از این عنصر در طراحی ابنما ، طراحی روف گاردن ، طراحی الاچیق و ... استفاده کنید ..

( قیمت قلوه سنگ بزرگ )

قلوه سنگ در اندازه های مختلفی یافت میشود و مهندس ها نسبت به محیطی که قرار است از سنگ استفاده کنند اندازه مناسب را انتخاب میکنند . بزرگ ترین اندازه قلوه سنگ رودخ9انه ای بین 9 تا 12 سانت است که به انها قلوه سنگ رودخانه ای پرتقالی می گویند . شما برای اطلاع از قیمت قلوه سنگ رودخانه ای بزرگ بهتر است با کارشناسان تماس حاصل فرمایید .. 

(نحوه تولید قلوه سنگ های رودخانه ای )

قلوه سنگ ها داخل میکسر ریخته می شوند و با بر هم ریختن داخل میکسر به شکل صیقلی و گوشه گرد در می ایند که این عمل خود در صنعت سنگ ، ایده جدید به حساب می اید که امروزه در فضاسازی های بیرونی و داخلی مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است ... 

(کاربرد قلوه سنگ)

در کف سازی محوطه سازی باغ ، ویلا ، باغچه ، حیاط ، پارک ها ، پیاده رو ها ، فضای سبز ، روف گاردن و ... مورد استفاده قرار می گیرند . همچنین از سنگ های رودخانه ای برای تزیین دیوار ها و یا داخل گابیون مانند  یک پارتیشن و یا دیوار جدا کننده دو فضا از هم لستفاده میشود. برای تزیین المان های بی نظیر ابنما اکواریوم ، الاچیق شومینه ، تزیین ستون ها و یا ترکیب ان با دیوار سبز نیز استفاده میشود. همچنین در کف سازی می توانید از سنگ قلوه محوطه سازی باغ با کمترین هزینه استفاده کنید .. 

پیمانکاری حکیمی : 09126075370

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش