​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ مالون کوهی پله چیست و چه کاربردی دارد؟

سنگ مالون کوهی پله چیست و چه کاربردی دارد؟ همانطور که از نام آن مشخص است سنگ مالون کوهی از کوه ها به صورت مکعب های بزرگ استخراج میشود. این سنگ ها در کارگاه برش داده میشوند و برای ساختمان سازی و اجرای نما به کار میروند. 

از سنگ مالون کوهی پله بیشتر برای ساخت پله استفاده میشود. البته پله هایی که در زیر بنای خانه قرار دارند از جنس مالون کوهی نخواهند بود. بلکه بیشتر پله هایی که در فضای باز قرار دارند به این صورت ساخته میشوند. احتمالا شما هم پله هایی که در فضای سبز مانند پارک ها و یا ویلا ها و باغ های شخصی قرار دارند را دیده اید. سنگ این پله ها عموما از جنس مالون کوهی است. 

رنگبندی

سنگ مالون کوهی پله در رنگ های متعدد و زیبایی موجود است و همین مسئله سبب شده است تا بتواند هماهنگی مناسبی با هر فضایی ایجاد نماید. قرمز، طوسی، قهوه ای، دودی و سفید از جمله رنگ هایی هستند که میتوانید پله های خود را با آن ها پیاده سازی کنید. 

سنگ مالون کوهی قطر زیادی دارد و همین مسئله تضمین کننده دوام و کیفیت آن است. توجه کنید که شما میتوانید برای دیواره ها و کف بنا نیز از سنگ مالون کوهی و یا سنگ لاشه استفاده کنید. در این صورت هارمونی زیبایی میان پله، کف و دیواره ها ایجاد میشود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت حکیمی در تماس باشید. 09126075370 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش