​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ لاشه صخره ای قرمز اصفهان

سنگ لاشه صخره ای قرمز اصفهان

یکی از نوع سنگ های ساختمانی ،سنگ لاشه ها میباشند.سنگ لاشه ها ،سنگ های طبیعی همانند تراورتن ،مرمریت،گرانیت،چینی و ...هستند.  که به طور کملا طبیعی از کوه بیرون می اید و به دلیل عدم توانایی در فرایند کامل شان  به صورت طبیعی از انها استفاده میشود.

درهنگامی که در یک کپه سنگ که با دارا بودن رگه سنگی بزرگی میباشد و نمیتوان ان را با قطر کم ساب داد به صورت سنگ لاشه ای مورد استفاده قرار می گیرد سنگ لاشه ها دیباچه ی زیادی دارد . و میتوان اثار انها در قلعه ها و  قصر های بر جا مانده از زمان قدیم تماشا کرد .

این موضوع که قلعه های جراشده با سنگ هاای لاشه ای تا به امروز بر جای مانده است نشان دهنده مقاومت و دوام بسیار زیاد این سنگ ها میباشد. سنگ های لاشه در 2 مدل صخره ای و ورقه ای مورد استفاده قرار می گیرد و دارای تنوع مختلفی هستند محصول عرضه شده در این بخش از کالا ساخت به عنوان سنگ لاشه صخره ای قرمز اصفهان یکی از انواع سنگ های لاشه صخره ای میباشد  که دارای زمینه قرمز رنگ است .قطعه های این سنگ   ابعاد مشخص و معینی ندارند .

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. با مدیریت حکیمی 09126075370 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش