​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

ابنما با سنگ لاشه و طراحی ابنما حکیمی

ابنما با سنگ لاشه و طراحی ابنما

آبنما ویلایی ، ابنما بخش جدایی ناپذیر معماری های ایرانی است .

آبنما در مکان های مختلفی مانند داخل یا خارج از منزل ، در مکان های عمومی ، میادین شهر ، پارکها، فضاهای سبز و باغ هاو ویلاها استفاده کرد آبنما ویلایی عموما در فضای سبز ویلا به کار می رود. به طور کلی آبنما ویلایی مدرن تر از ابنما های باغی ساخته می شود .

 

آبنما با سنگ لاشه و ورقه ای و مالون و صخره ای

ساخت و طراحی آبنما با سنگ لاشه ورقه ای ما با سنگ لاشه ورقه ای ابنما های گوناگون آبشار های طبیعی را نیز خواهد ساخت ما آبنما را با سنگ لاشه می سازیم

آبنما از قدیم ترین بناهایی است که هنوز در ایران قابل اجرا هست .ابنما از سنگ های کوهی و دست نخورده موجود در طبیعت ساخته می شود هدف از ساخت این مدل ، آقای طبیعت بکرودست نخورده به صورت طبیعی در یک محوطه می باشد.

طراحی آبنما یا 

دقیقا به صورت همیشگی است .از انواع سنگ کوهی مرسوم جهت استفاده دراین نوع از آب نماها سنگ مالون ، قروه ، سنگ ، آتشفشانی و قلوه سنگ رودخانه ای را می توان نام برد.

آبنما سنگی

ابنما سنگی در ایران نیز یکی از قدیمی ترین اجزای معماری بوده و امروزه نیز به شیوه ای مدرن و بروز مورد استفاده می گیرد .در گذشته ای دور این عنصر زیبامعماری فقط در باغ ها و کاخ هاو میدان های کوچیک و بزرگ شهرها مورد استفاده قرار می گرفته است .اما به مرور زمان و پیشرفت جوامع بشری جزء جدایی ناپذیر زندگی بشری شده ودر همه جا از جمله منازل ، رستوران ها ، پارک ها فضای ، سبز محوطه سازی های مختلف اوف کارتو ها و هتل ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرای ابنمااین اجرا توسط استاکاران سنگ حکیمی  واقع در لواسان اجرا شده و اجرای آبنما تقریبا در تمامی مکان ها میسر است با وجود متریال های متنوع آبنند کننده ، کوچیک ترین محدودیتی در محل اجرا وجود ندارد آبنما برحسب خصوصیات محل ، و شکل و نوع و اندازه متغیر می باشد آشنایی با تعریف سنگ کوهی دماوند

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. 09126075370

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش