​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

اجرای سنگ لاشه دیوار حکیمی

سنگ لاشه دیوار

سنگ لاشه دیوار ، یکی از سنگ های معدنی می باشد که از متریال با کیفیت و مرغوب برخوردار است؛ به همین سبب اجرای دیوار با سنگ لاشه در محوطه سازی ساختمان و ویلا بسیار متداول است. همچنین در صنعت ساختمان سازی و احداث بنا، از سنگ های پرطرفدار و کاربردی به شمار می رود. 

با توجه به مقاومت بالای سنگ لاشه دیوار در برابر عوامل و تغییرات محیطی، مقرون به صرفه بودن و ویژگی های ظاهری آن، گزینه مناسبی برای اجرا و ساخت دیوار می باشد؛ به همین جهت، مصرف رو به افزایشی در صنعت عمران و ساخت و ساز دارد. با توجه به طیف رنگی گسترده سنگ ورقه لاشه ورقه ای می توانید در لاشه چینی دیوار ، سنگ لاشه دیوار را با عناصر موجود در محوطه نیز مطابقت دهید و با طراحی خاص، به محوطه خود جلوه زیبایی ببخشید.
لازم به ذکر است سنگ لاشه دیوار به صورت پلاک و ورقه ای بوده؛ به همین سبب، در اجرای نمای ساختمان و نماسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

معدن سنگ لاشه دیوار

سنگ لاشه دیوار ، حاصل اقداماتی نظیر انفجار و استخراج از معادن می باشد؛ به عبارت دیگر، یکی از مشخصات کیفی آن شرایط و نحوه خارج کردن سنگ از معدن است.
شایان ذکر است که شرایط استخراج می بایست رویه مطلوبی داشته باشد؛ ما در مرکز سنگ حبیبی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده ایم تا به آسانی و به صورت مستقیم، به سنگ های باکیفیت و متریال مرغوب ما که از دل معادن دماوند، میگون و… استخراج شده، دسترسی داشته باشند.

انواع سنگ کوهی دیوار :

  • سنگ لاشه ورقه ای دیوار :

    این سنگ معدنی با کیفیت، سنگ لاشه ای می باشد که بدون ایجاد تغییرات و به شکل ورقه ای در دل کوه ها ایجاد شده اند؛ با توجه به چگالی بالا و مقاومت زیادی که این سنگ در برابر تغییرات آب و هوایی دارد، در صنعت ساختمان سازی و دیوارچینی باغ و حیاط، نماسازی، محوطه سازی و… پرکاربرد می باشد.

  • سنگ مالون دیوار

    سنگ مالون دیوار ، سنگ کوهی و طبیعی می باشد که از معادن ویژه آن استخراج می شود. سنگ مالون طی فرآیندی چکش خواری شده و سطح آن را تا حدی به صورت چهارگوش شکل می دهند. باید گفت که این اقدامات، برای عدم ایجاد شکاف و درز در اجرای دیوار با سنگ مالون و برای نظم دهی به نمای دیوار، انجام می شود. همان طور که می دانید، طیف رنگی گسترده این سنگ موجب شده تا دیوارچینی با مالون از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

مجموعه سنگ حکیمی در زمینه فروش سنگ لاشه دیوار و اجرای دیوار با سنگ لاشه فعالیت گسترده ای دارد که می توانید با تماس با ما در انتخاب بهترین سنگ و اجرای آن مشاوره رایگان دریافت کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش