​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ لاشه برای کف حیاط با مدیریت حکیمی

سنگ لاشه برای کف حیاط 

سنگ لاشه برای کف حیاط شما می تواند جلوه بسیار خاصی و جذابی ایجاد کند . برای دیزایین حیاط خود می توانید از انواع مصالح و متریال ها استفاده کنید . با این حال استفاده از سنگ لاشه برای این کاربرد می تواند از نظر اقتصادی به نفع شما می باشد. همچنین زیبایی و استحکام بالای سنگ لاشه در مقایسه با سایر مصالح انتخابی برای این منظوربسیار بیشتر است. 

کف حیاط ویلا ،منزل مسکونی یک طبقه ویا خانه دوبلکس خود را می توانید با سنگ لاشه به بهترین شکل ممکن دیزاین کنید . البته برخی افراد خوش ذوق از سنگ لاشه برای کاربرد هایی مانند دیزاین کف روف گاردن خود نیز استفاده می کنند . سنگ لاشه به عنوان کفپوشیک جلوه طبیعی در محل ایجاد می کند . از این روبا استفاده از این نوع کفپوش می توانید پیوند قدرتمند با طبیعت بر قرار کنید .

قیمت سنگ لاشه برای کف حیاط؟

قیمت سنگ لاشه برای کف حیاط با توجه کیفیت سنگ، نوع ان،ابعاد سنگ ،وضعیت بازار مصالح و...می تواند تغییر کند .در هر حال انچه در این مورد اهمیت داردان است که سنگ لاشه نوعی مصالح طبیعی محسوب می شود .از این رو برای تولید ان از متریال مختلف یا دستگاه های تولید کنند مصالح دست سازی استفاده می شود. از این رو قیمت تمام شده این نوع سنگ در مقایسه با گزینه های دیگر که می توانید برای ایجاد کفپوش در حیاط خود خریدار ی کنید پایین تر است.

نصب اجرای سنگ لاشه کف ؟

اجرای سنگ لاشه برای کف حیاط بایستی توسط معماران حرفه ای انجام می شود . افراد متبحر و مجرب در این زمینه علاوه برچینش حرفه ای سنگ ها،انها را در کنار هم تثبیت می کنند.این ثبات باعث خواهد شد که سنگ ها در طی سالیان در محل خود باقی مانده و دچار تغییر نشوند.

 برای اطلاعات بیشتر با مدیریت اقای حکیمی در تماس باشید. 09126075370

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش