​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ لاشه کف چه کاربردهایی دارد ؟

اشنایی مختصر با انواع سنگ ها :

یکی از قدیمی ترین ومهم ترین مصالح ساختمانی ،سنگ می باشد.سنگ این مصالح بسیار محکم انواع مختلفی دارد که می توان به سنگ های اذرین ،سنگ های رسوبی، سنگ های دگر گونی ، سنگ های اهکی و ... اشاره کرد که هر کدام از انها دارای ویژگی ها ومشخصات منحصر به فردی می باشند .از انواع سنگ ها می توان به سنگ های لاشه ، سنگ لاشه کف، سنگ گرانیت، سنگ مرمر، سنگ مرمریت دهبید، سنگ مالون ، سنگ دومیتی ، سنگ کوارتزیت و... اشاره کرد .

نا گفته نماند که هر کدام کاربرد های متفاوتی داشته و دارای ظاهر منحصر به فرد می باشند .از بین انواع سنگ های نامبرده از سنگ لاشه و سنگلاشه کف استفاده های مختلفی می شود که می توان به فعالیت های راه سازی و کف سازی اشاره کرد .مرمریت دهبید یکی از سنگ هایی می باشد که طیف رنگی بسیار گسترده داشته وسطح ان دارای رگه های نا متقارن ونا مرتب می باشد.

سنگ لاشه کف چیست ؟

نوعی از سنگ های لاشه می باشد. این نوع سنگ کاملا طبیعی می باشد و بر اثر انفجار به وجود می ایند و یا بعد از خورد کردن و شکستن تخته سنگ هایی با قطعات بزرگ به دست می ایند ،بنابراین دارای شکل خاص و ظاهری منظم نخواهد بود .سنگ لاشه کف همان سنگ لاشه می باشد اما سطح ان تقریبا صاف تر از سطح سنگ های لاشه می باشد.به عبارت دیگر سنگ های نا منظم ممو جود در طبیعت نوعی سنگ لاشه می باشند که باسایش سطح ان ها وبا دستکاری به عنوان سنگ لاشه کف مورد استفاده قرار می گیرند .

سنگ لاشه کف  چه کاربرد هایی دارد ؟

از سنگ های لاشه و سنگ های لاشه کف برای مقاوم سازی استفاده می شود ،همچنین عمده مصرف انواع سنگ لاشه کف مربوط به فعالیت های عمرانی وراهسازی می باشد . البته ناگفته نماند که از این نوع سنگ گاهی برای سنگ فرش پیاده راه هانیز استفاده می شود. اما به دلیل شکل ظاهری ان،جنبه تز یینی نخواهد داشت .

از سایر کاربرد های سنگ لاشه کف می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1-استفاده از سنگ لاشه کف در سنگ فرش راه های منتهی به ویلا ها، ساختمان ها . در حقیقت از سنگ لاشه کف به دلیل سطح نسبتا صاف ان برای کف حیاط  ومحوطه ویلا ها و بعضی از ساختمان ها استفاده  می شود و نوعی سنگ فرش محسوب می شود.

2-از سنگ لاشه کف برای ایجاد دیوار های سنگی نیز استفاده می شود .

3- از دیگر موارد مصرف سنگ لاشه کف می توان به ساخت جدول ها،کانال های انتقال اب ،نهر انتقال اب و... اشاره کرد .

4-استفاده سنگ لاشه در مواردی مصرف می شود که نوعی سفت کاری محسوب می شود . 

به عنوان مثال از ان نوع ایجاد دیوار های باربر که فشار زیادی را متحمل میشود، استفاده میشود.

 

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش