​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

اجرای سنگ لاشه کف حکیمی

اجرای سنگ لاشه کف

با بهترین سنگ لاشه کف ، کف سازی حیاط و محوطه ویلا و ساختمان خود را انجام دهید.

سنگ لاشه کف ، سنگ لاشه ای است که سطح نامنظم آن بر اثر سایش و صیقل دادن، تقریبا صاف شده و در کف سازی حیاط ،

کف سازی محوطه ویلا و ساختمان و باغ از آن استفاده می شود. کف سازی با سنگ لاشه ، امکان طراحی طبیعی و خاص در محوطه ویلا و باغ را فراهم می کند.
در این محتوا میخواهیم به ویژگی ها، مزایا و کاربردهای سنگ لاشه کف و اجرای کف سازی با سنگ لاشه بپردازیم. امیدواریم که بعد از خواندن محتوا، بتوانید اجرای 
محوطه سازی با سنگ لاشه را با انتخاب بهترین سنگ انجام دهید. اجرای سنگ لاشه ، طی پروسه های مختلف و کاملا اصولی توسط مجموعه سنگ حکیمی  نیز انجام می شود.

ویژگی ها و مزایای سنگ لاشه کف :

سنگ هایی که در فضاهای متنوع صنعت ساختمان سازی به عنوان کف پوش مورد استفاده قرار می گیرند، به دو صورت طبیعی و مصنوعی فرآوری می شوند. از سنگ‌های طبیعی که در کف سازی از آن ها استفاده می شود، می توان به سنگ‌ های رسوبی، سنگ آذرین و سنگ دگرگونی اشاره کرد. با توجه به تنوع زیاد سنگ‌ های طبیعی، کف‌ سازی با سنگ لاشه در دسته سنگ‌های دگرگونی قرار می گیرد و مزایای انبوهی را به دنبال دارد.

  1. همان طور که می دانید، سنگ کف ، نوعی سنگ طبیعی می باشد؛ بدین سبب، بهره گیری از آن تاثیر مطلوبی بر فضا و محیط دلخواه شما خواهد داشت.
  2. در اجرای کف سازی با سنگ لاشه ، به منظور منسجم تر شدن این سنگ از مقداری مواد چسبنده استفاده می شود که مقاومت سنگ لاشه را بالا می برد؛ در نتیجه آسیب پذیری سنگ کاهش می یابد.
  3. طیف رنگی گسترده و متنوع سنگ کف مانند سنگ لاشه مشکی ، قهوه ای، قرمز و…زمینه انتخاب و هماهنگ سازی آن با محیط مورد نظر را فراهم کرده است.
  4. یکی از دلایل زیبا شدن حیاط و محوطه باغ و ویلا با اجرای کف سازی با سنگ لاشه ، وجود رگه ها، شکاف ها و درزهایی است که بر روی این سنگ نقش بسته است.
  5. کف سازی با سنگ لاشه باعث ماندگاری کف خانه و حیاط شده و دیگر احتیاجی به بازسازی کف نمی باشد.
  6. این نوع سنگ علاوه بر جلوه زیبا و طبیعی، جنبه روان درمانی و روانشناسی نیز دارد. به عنوان مثال: سنگ لاشه سبز ، موجب جذب انرژی های مثبت می شود.
  7. سنگ لاشه کف دارای ابعاد متنوعی می باشد. بنابراین با توجه به محیطی که قرار است کف سازی با سنگ لاشه انجام شود و همچنین اندازه مورد نظر سنگ، می توانید از طریق مجموعه سنگ حبیبی اقدام به خرید کنید. سنگ حکیمی  علاوه بر اجرای سنگ لاشه، در زمینه فروش سنگ لاشه نیز فعالیت دارد.
  8. سنگ لاشه حکیمی

 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

با مدیریت اقای حکیمی :09126075370

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش