​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

اجرای ابنما با سنگ لاشه طراحی ابنما

اجرای ابنما و حوض و آبشار از گذشته های دور در معماری خانه های سنتی ایرانی مرسوم بوده است و این ابنماهااغلب از جنس سنگ بودند که این روزها با مشاهده آبنما های سنگ مدرن به نوعی خاطره آن روز ه را زنده می کنیم .

حتما در چند سال اخیر نماهای جذابی از حوض ها و آبشارهای و سکو های سنگی را در پارکها و فضای سبز مشاهده کرده اید و قطعا تاثیری بی نظیر این سازه ها را در زیبایی طبیعی فضا تایید م کنید.

 

ما اجرای ابنما با سنگ لاشه اجرا می کنم.

برای ساخت ابنما های سنگی از سنگ لاشه های کوهی و سنگ پوکه و سنگ لاشه مالون استفاده می شود . این سنگها که انواعی از سنگ های معدنی آتشفشانی هستند در انواع ورقه ای قلوه سنگ و آتشفشانی و …..به فروش می رسند .اجرای آبنما با سنگ لاشه در اسرع وقت

سنگهای لاشه معمولا به صورت بنداز یا جذب در ساخت ابنما های سنگی و آبشار یا دیواره های سنگی ویلاها و باغ ها به کار می رود.

به دلیل همخوانی زیادی که سنگ لاشه با طبیعت بکر دارد فضای یکدست و دلنشینی را در اجرای آبنما به وجود می آورد.

 

چرا سنگ لاشه گزینه بسیار مناسبی برای اجرای ابنما می باشد.

سنگ لاشه گزینه بسیار مناسبی برای اجرای آبنما میباشد .این سنگها با رنگهای طبیعی و زیبای که دارند در انواع ورقه ای زرد ، که تو اینجا کار شده و رنگ قهوه ای کم رنگ و قهوه ای سوخته مشکی ،طوسی ، خاکستری ، یافت می شود و با ترکیب رنگی متنوع جلو بسیار زیبایی به ابنمامی دهد .

برای اطلاعات بیشتر با سنگ فروشی حکیمی در تماس باشید. 09126075370

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش