​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ رودخانه ای چیست؟

سنگ رودخانه ای که به زبان انگلیسی pebble نامیده می شود.در واقع به سنگ هایی که در کف رودخانه همانند رودخانه های با ژرفایی کم  وجود دارند نامیده می شود.  در اصل این سنگ ها در طی سال ها با عوامل طبیعی گوناگونی همچون فرسایش کوه به سمت بستر رودخانه سوق می دهد یا از ریزش باران  و با  برخورد مکرر آب و نیز برخورد با همدیگر لبه های تیز و برنده ان ها صیقلی و صاف می شوند.

 

چرا انواع گوناگونی از سنگ های رودخانه ای وجود دارد؟

ممکن است  این سوال ذهن شما را مشغول کند  دلیل وجود انواع سنگ های رودخانه ای وجود انواع شرایط آب و هوایی  و همچنین شرایط زمین شناسی روخانه ها دلیل وجود داشتن انواع سنگ های رودخانه ای است.

دلیل وجود داشتن سنگ های رودخانه چیست؟

در اصل وجود داشتن این سنگ ها در عمق رودخانه به دلایل گوناگونی  همانند برای محافظت از محیط زیست و جلوگیری و مانع شدن از سیلاب حیاتی می باشد.چون در عمق رودخانه ها محل زندگی  بعضی از آبزیان و موجوداتی همچون لاک پشت است.

پس بنا براین با دارا بودن از استفاده های زیاد این سنگ در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. 

پروژه فراوری و تولید سنگ های رودخانه ای از سنگ های معدنی هم به گونه صورت می گیرد که در شروع لاشه سنگ های معدنی از بهترین معدن ها بیرون کشیده می شود و بعدا به کارخانه ها انتقال پیدا می کند. در کارخانه لاشه سنگ ها با کمک از دستگاه ها برش داده میشود و به قطعات کوچیکتری برش داده می شود.بعد از آن سنگ ها با دستگاه های متفاوتی صیقلی میشوند و لبه های تیز آن تراش می خورد تا گرد شود.

                                 ویژگی سنگ های رودخانه ای

1.همخوانی با انواع چیدمان و دکوراسیون

2.استحکام و مقاومت بالا

3.استحکام در برابر رطوبت

3.چسبندگی بالا

4.رنگ ها و شکل های گوناگون

5.ابعاد و ضخامت های گوناگون

6.لبه های صاف و گرد

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

09126075370 با مدیریت آقای حکیمی

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش