​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

اجرای سنگ ورقه ای در رنگ های متنوع

 سنگ ورقه ای در رنگهای متنوع برای نما و دیوار

سنگ ورقه ای از دسته سنگهای لاشه با ضخامت کم و اشکال نامرتب می باشد که زیادترین کاربرد را دارند و به دلیل دارا بودن رنگ های متنوع ، برای اجرای کف پوش و نمای ساختمان ها فراوان مناسب هستند و ما نیز در این مقاله قصد داریم به اجرای سنگ ورقه ای بپردازیم آشنایی با اجرای سنگ ورقه ای در رنگهای گوناگون برای نما ودیوار

اجرای سنگ ورقه ای چگونه است ؟

این سنگ مانند هر سنگ نمای دیگری نیاز به ملاتی از سیم ان و یا آ هک دارد تا سنگ ها بتوان ن د به یکدیگر و به سط ح ی که باید، روی آ ن قرار بگیرند بچسبند.

اگر سنگ ورقه ای به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار گیرد ، اجرای آن آسان تر است ، ریزش کمتری دارد و نیاز به ملات کمتری برای چسبندگی دارد و فقط کافی است با سیمان به هم بچسبند و در آخر مابین آنها با دوغاب پر شود نا نفوذ آب در آ ن امکان پذیر نباشد.

اما اجرای سنگ ورقه ای در نمای ساختمان ها و ایجاد چسبندگی در آ نها به س ط ح کار مشکل است ، معمار باید دقت کند که در هنگام اجرا از ملات هایی که چسبندگی بیشتری ایجاد می کنند ، استفاده کند.

گاهی معما ران از سیمان سفید و یا سیاه برای نمای ساختمان استفاده می کنند و این سنگ ها را طوری نصب می کنند که در اثر گذشت زمان نریزند و یا نشکنند.

به همین دلیل بیشتر معماران بعد از نصب آ نها با ملات، از پیچ و رولپلاک نما بر روی آنها نیز استفاده می کنند تا این ریزش کمتر شود. اجرای سنگ مالون .اجرای سنگ لاشه .با مصالح

در هنگام بنایی این سنگ بر روی سطوح گوناگون باید این نکات را در نظر داشت که تغییرات آ ب و هوایی مانند گرما و سرما می تواند در ریزش و نرم شدن این سنگ تاثیرگذار باشد.

برای اطلاعات بیشتر با پیمانکاری سنگ حکیمی در تماس باشید. 09126075370 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش