​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

تفاوت سنگ لاشه و سنگ مالون با سنگ ورقه ای

تفاوت سنگ لاشه و سنگ مالون با سنگ ورقه ای

در واقع سنگ ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام کاربرد های متفاوتی دارند ما در این جا قصد داریم که درباره سنگ هایی مثل سنگ لاشه ، سنگ مالون ، سنگ کوهی ، سنگ ورقه ای دماوند، صحبت کنیم و به طور مختصر با هر یک از ان ها اشنا شویم .

سنگ لاشه 

این نوع سنگ در واقع سنگی است که به همان صورتی که استخراج می شود به همان صورت خم مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ لاشه بیشتر در ساخت دیواره ها و پل ها کاربرد دارد و علاوه بر ان از این نوع سنگ در کارخانه های مربوط پودر سنگ درست می کنند. این نوع سنگ خواننده مختلفی دارد به طور کلی می توانیم بگوییم که هر نوع سنگی که به صورت اشکال نامنظم برای پی ساختمان یا پل ها از ان استفاده می شود و در گروه سنگ لاشه قرار دارد.

سنگ مالون

این نوع سنگ جزء سنگ های ساختمانی محسوب می شود که در ساخت و ساز های مهندسی کاربرد دارد سنگ مالون  در واقع جزء مجموعه های سنگ لاشه قرار دارد که به نوعی تغیر یافته است به این نوع سنگ تبدیل شده است اما دو نوع سنگ با هم تفاوت هایی دارد همان طور که گفتیم سنگ لاشه بدون هیچ تغیری مورد استفاده قرار می گیرد  ولی سنگ مالون در ان تغیراتی ایجاد می شود و با این نوع تغیر برای نما زدن ساختمان کاربرد دارد که بیشتر جنبه تزیینی در نماهای ساختمان و فضای سبز و پارک دارد و همچنین برای سنگ فرش و پیاده رو هم از ان استفاده می شود .

09126075370           پیمان کاری سنگ حکیمی         09195454811 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش