​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

ترفند اجرای سنگ لاشه 09126075370

سنگ لاشه

یکی از علت ساختمانی اسمخصوص خود ، در طراحی و اجرای زیادی از ساختمان ها  که در نصب و سازه های گوناگون به کار می رود. این نوع سنگ ، به جهت خصوصیت مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد. در این پروژه به برسی و دگرگونی های طبیعی برای رسیدن و اجرای سنگ لاشه و برتری کاربرد از ان در ساختمان ها  می پردازیم.

 

 

اجرای سنگ لاشه یک فرایند سخت است. که نیاز به تخصص و دقت دارد. اول باید محل ساخت سنگ لاشه را اجرا کنیم . این عامل تمیز کردن و اماده سازی سطح است اکنون باید اول پایه های سازه را برای ساخت سنگ لاشه بر روی زمین به شکل مستقیم یا با کاربرد از بتن سلاح دار اجرا کنیم . اکنون سنگ ها را با کاربرد از چسب و سیمان به هم وصل کنیم.

 

یکی از برتری کاربرد از سنگ لاشه ، استقامت ان در برابر اب و رطوبت است . این نوع سنگ به علت ساختار چگالی که دارد. از نفوذ اب جلوگیری می کند . این خصوصیت به خصوص در منطقه هایی   که دارای اب و هوای مرطوب هستند بسیار مهم است. 

 

در احر ، کاربرزد از سنگ لاشه در ساختمان ها سبب می شود که افزایش ارزش و طول عمر ان ها می شود. این نوع سنگ به جهت استقامت زیاد در برابر آسیب دیدگی ساختمان ها را در برابر آسیب های خارجی محافظت می کند و سبس می شود که ساختمان به مرور زمان کمترین خرابر را داشته باشد.

 

در نتیجه ، اجرای سنگ لاشه در ساختمان ها علت افزایش زیبایی ، استحکام و استقامت در برابر آب و رطوبت می شود. کاربرد از این مدل سنگ در ساختمان ها ، به  عنوان یک انتخاب هوشمندانه در نظر گرفته می شود. با توجه به مزایای زیادی که سنگ لاشه دارد، این ماده ساختمانی به عنوان یک انتخاب مناسب در صنعت ساختمان اشنا می شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت اقای حکیمی در تماس بشید. 09126075370

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش