​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

گزینه مناسب سنگ کف برای مکان های بیرونی

با توجه  به مختلف پهناور فضا های بیرونی ، تعیین مصالح شایسته برای کف بندی این مکان ها از ارزش زیادی برخوردار است. یکی از سنگ های لاشه کف از انتخاب های درستی برای مکان های خروجی است. که نه تنها نمای زیبا و دل چسبی به ان می بخشد. ، بلکه با دوامی زیاد  در مقابل بعضی مصالح قرار می گیرد. 

سنگ لاشه کف به جهت استقامت زیاد در برابر سایش و فشار ، می تواند رویه ایده الی را برای پیاده رو ها ، پله ها ، تراس ها و حیاط ها تشکیل دهند. با استفاده این نوع سنگ در مکان بیرونی امکان تهویه و نفوذ اب به خاک در دسترس است. و در اصل رفت و امد آب و هوای ازاد راحت تر می کند. 

همین طور سنگ لاشه کف به علت حضور شکلات های کوچک و ریز دانه ها درون ان خصوصیت  غیر لیز است و از تشکیل سطحی اب کشی و خطر لغزندگی جلوگیری می کند. بنابراین ، همین طور که مشاهده می شود، سنگ لاشه کف با توجه به خصوصیت های چون استقامت با دوام و استحکام ، به همراهی زیبایی و نمای گزینه ی صحیحی برای مکان خروجی است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت اقای حکیمی در تماس باشید. 09126075370 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش