​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ کوبیک اصفهان 09126075370

سنگ کوبیک اصفهان به چه سنگ هایی گفته می شود؟

سنگ کوبیک یک نوع سنگ به صورت مکعب می باشد. اکثروقت ها در مکان های  باز و در کف و دیوار مورد کاربرد قرار می گیرند. سنگ کوبیک بی بهره ابعاد تولید شده است.یعنی در در حالت کامل به هیچ ععنوان از از ابعاد ان توسط صیقل دادن و درخشندگی قرار نمی گیرد. به زبان ساده تر کوبیک شبیه ترین نوع سنگ به سنگ طبیعی است. که از معدن استخراج شده کوبیک را می توان به انواع جنس سنگ مثل گرانیت ، تراوتن و مرمریت تولید کرده که بسته به سلیقه و استفاده مورد نظر مصرف کننده قابل انتخاب است. متغیر دیگر کوبیک نوع برش ان است که در حالت کلی به سه نوع برش تقسیم می شوند. کوبیک منظم کوبیک نامنظم و کوبیک شش وجه برش

کوبیگ گرانیت 

سنگ کوبیک گرانیت یک نوع سنگ کوبیک است که از سنگ گرانیت تولید شده است 

در جاهایی که دارای تردید محتوی عابر پیاده خودرو های سبک و سنگین است استفاده از کوبیک و گرانیت که دارای دشوار بسیار زیاد است. اعلام می گردد. همین طور در مناطق سرد سیر که افت دمای زیادی در طول فصل سرما دارند. استفاده از کوبیک گرانیت انتخاب درستی است . برای ساخت سنگ گرانیت به روش فشرده شده که اولا امکان جذب اب زیاد برای گرانیت نیست و به همین علت امکان فرو پاشی بر جهت انبساط اب نفوذ  کرده در سنگ پس از یخ زدگی وجود ندارند و در ثانی به جهت چگالی زیاد یک نواخت بودن ساختار گرانیت  در مقابل افت دما کاملا پایدار است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت حکیمی در تماس باشید. 09126075370

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش