​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

فروش واجرای سنگ لاشه وسنگ ورقه ای حکیمی در دماوند

فروش سنگ ورقه ای سنگ مالون معدن سنگ لاشه که با نازلترین قیمت  وزیبا ترین کیفیت  مستقیم از معدن که دارای استقامت زیادی در برابر گرما وسرما ومکان سردسیر دارندکه برای باغ ویلا محوطه سازی کف ودیوار نمای ویلا ابنما باربیکیو وابشار مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده سنگ ورقه ای لاشه سنگ وانواع اناستفاده های زیادی در صنعت ساختمانی وسازه های عمرانی دارندکه در زیرکاربرد های هردسته را به شکل مجزابیان خواهیم کاربردسنگ ورقه ای سنگ های ورقه ای به جهت  استقامت بالا واستحکام بالا رنگ های گوناگون وکمترین قیمت استفاده های زیادی در صنعت ساخت وساز دارد از اصلی ترین استفاده های این نوع سنگ می توان نام برد اجرای پیاده رو ساخت سنگ فرش ساخت ابنما طراحی دکوراسیون  ساخت دیوار ودیوار پوش ساخت شومنه ساخت باربیکیوساخت پله  کاربرد سنگ مالون  از سنگ مالون در انواع نقشه های شهر سازی وساختمان سازی استفاده می شود این نوع سنگ برای دیوار حیاط ویلا باغ وهمچنین کف سازی  محیط ها استفاده دارد در نقشه های جاده سازی وعمرانی نیز برای ساخت پل ها وتونل ها از سنگ مالون مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده سنگ کوهی  سنگ کوهی  نیز مانند دیگر انواع سنگ لاشه  در ساخت وساز  در کاربرد های زیادی داردکه از ان جمله می توان به ساخت دیوار ساخت کف محیط های فضای خارجی سنپ پله پارک ها و ویلا ساخت ابشار طبیعی ومواردی از این دست رانام برد. 

اشنایی با سنگ لاشه وسنگ مالون

سنگ لاشه وسنگ مالون دونمونه از سنگ های ساختمانی با خصوصی مثل هم هستند که در بعضی مواقع به نادرست به عنوان یک سنگ در نظر  گرفته می شوند در باب این مسئله می توان مطرح کرد که در اصل سنگ مالون به نوعی زیر مجموعه سنگ های لاشه بوده ونمونه ای از انواع سنگ های تراشیده ودارای قابلیت چکش خواری هست که دراین مقاله به طور کامل درباره ی ان سخن خواهیم گفت بنابراین دراین قسمت از وبلاگ سازه افزار شمارا دعوت می کنیم تا به مطالعه این نوشتار در حوزه ی اشنایی با انواع سنگ لاشه ومالون بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر با مدیریت حکیمی در تماس باشید. 09126075370

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش