​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ لاشه و رودخانه ای

سنگ رود خانه ای چه نوع سنگ هایی هستند؟

این سنگ که به سنگ ورقه ای معروف است. به همان شیوه استحصال مورد استفاده قرار می گیرد. اصلی ترین استفاده ی این سنگ استفاده ان در ساختمان سازی است. از این سنگ برای نصب دیوار های سنگی ، پیاده روی ها و تا این که نمای بعضی از ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از معدن های سنگ فرایند تولید که از ان سنگ بسیار مرغوب استحصال می شود. و در نزدیکی کوه دماوند قرار داردو به سنگ قهوه ای دماوند مشهور نام دارد.

قیمت این سنگ بسیار با قیمت مناسب است.و از طرفی با در نظر گرفتن خصوصیت های ذکر شده ارزش خرید کردن را دارد. و با قیمت مناسب این سنگ به این جهت است که به صورت طبیعی مورداستفاده قرار می گیرد. و هزینه های جانبی یا هزینه های اضافی برای صاف کاری و پرداخت یا برش تغیر ابعاد ندارد.

از ان جایی که قلوه سنگ به طور طبیعی در معدن وجود دارد. و در طول سال ها تشکیل شده است، بسیار بادوام است و تضمین می کند که کیفیت و ظاهر خود را در روز اول برای چندین سال متوالی حفظ می کند. بنابر این انتخاب بسیار مناسبی برای نصب بر روی نما یا دیوار ساختمان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با مدیریت حکیمی در تماس باشید. 09126075370 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش