​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ لاشه چیست؟ 09126075370

سنگ لاشه چیست؟

این سنگ ها از همانند سنگ های پر کاربرد به عنوان مصالحد ساختمانی است و در دسته سنگ های دیگرگونی قرار می گیرد.سنگ لاشه را به عنوان تخته سنگ نیز می شناسند. این مدل سنگ که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.، بسیار سنگین بوده و چگالی زیادی دارد. در واقع می توان اذعان نمود که بر روی این سنگ ها هیچ گونه تراشی انجام نمی شودو ساختاری کاملا دست نخورده و طبیعی دارد.

شناخت با انواع سنگ لاشه

بهتر است بدانید که خود این سنگ ها بر اساس منابع اولیه تولید و استخراجشان به انواع گوناگونی دسته بندی می شوند. برای نمونه به بعضی از ان ها که سبب کلسیم کربنات دارد را به عنوان سنگ لاشه تراورتن می شناسند و همین طور که در بعضی مقلات در باب تراورتن نیز اشاره کردیم ، استفاده ی عمده این نوع از سنگ ها در صنایع هنری و مجسمه سازی و همچنین تولید موزاییک و انواع سنگ مصنوعی است.

از طرفی دسته دیگر سنگ هایی که زیر دسته سنگ های لاشه هستند، نمونه هایی با عنوان سنگ لاشه ورقه ای است. استخراج این سنگ ها از بافت های کوه و مناطق طبیعی است و استخراج ان ها به صورت ورقه ورقه ای شکل می گیرند. این سنگ ها به دلیل ساختار طبیعی و مستحکمی که دارند در ساخت و ساز های گوناگونمورد استفاده قرار می گیرند و معمولا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

برای اطلاعات بیشتر با سنگ فروشی حکیمی در تماس باشید. 09126075370 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش