​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ مالون و سنگ لاشه چیست؟

شناخت با سنگ لاشه و سنگ مالون

سنگ لاشه و سنگ مالون دو نمونه از سنگ های ساختمانی با خصوصیت های مثل هم هستند. که در بعضی از موقع ها به نادرستی به عنوان یک سنگ در نظر گرفته می شوند.در بخش این مسئله می توان صحبت کرد.

که در اصل سنگ مالون به نوعی زیر مجموعه سنگ های لاشه بوده و نمونه ای از انواع سنگ های  تراش خورده و دارای شایستگی چکش خواری هست که در این پروژه به طور کامل درباره ی ان صحبت خواهیم کرد. ؛ به این دلیل در این بخش از وبلاگ سازه افزار شما را دعوت می کنیم. تا به پژوهش این نوشته در حوزه ی شناخت با انواع سنگ لاشه و مالون بپردازید.

دریچه ی ایجاد سنگ ها و تاثیرانها

همین طور که متوجه هستیدسنگ یکی از مصالح مورد نیاز در صنعت ساختمان سازی هست.حقیقتا سنگ ها 

خصوصااز دو فرایندکوهزایی و کوه سایی در زمین به وجود می ایند. بهتر است که بدانید که شناخت با این دو پدیده زیاد با اهمیت با اهمیت بوده و اشنایی این دو پدیده ما را شناخت بهتر انواع سنگ ها کمک خواهند کرد.

به طور کامل از عوامل کوه سایی می توان به هوازدگی شیمایی ، هوازدگی فیزیکی اشاره کرد. هوازگی شیمایی حاوی مواردی چون باران های اسیدی ، انحلال ، هیدرولیز و... می باشند. که عامل برای فرسایش کوه ها و به دنبال ان تولید سنگ می شوند.از طرفی هوازدگی فیزیکی از جمله عواملی است که بدون دخالت هیچ گونه تغییر شیمیایی ، باعث خرد شدن سنگ ها و تغیر شکل ان ها به دانه های ریز تر می شود. این پدیده توسط عواملی چون یخبندان ، تغیرات در جو و در نتیجه انقباض و انبساط ، قوه جاذبه زمین رشد گیاهان ، باد ، جریان اب و عمل جانوران و بسیاری از مواردی دیگر شکل می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت اقای حکیمی در تماس باشید.09126075370

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش