​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

استفاده سنگ کوبیک در کجاست؟

استفاده سنگ کوبیک در کجاست؟

پسنگ های کوبیک بخاطر ضخامت و استقامت بسیار زیادی که در شرایط جوی گوناگون دارند به عنوان سنگ فرش دربسیاری از مکان ها کاربرد دارند . از سنگ کوبیک به عنوان کف پوش بسیاز زیبا و مقاوم در محوطه های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. درپیاده رو ها ، رمپ ها، حیاط خانه های ویلایی ، پارک ها ، جوی اب و رود خانه ها و.... شاهد استفاده از سنگ های کوبیک به عنوان سنگ فرش هستیم. حتی در بعضی شرایط به عنوان سرعت گیر در خیابان نیز از این سنگ بکار می برند.

برش سنگ کوبیک چگونه است ؟ 

برش سنگ کوبیک به دو صورت چهار طرف برش برای سنگ کوبیک نامرتب و شش طرف برش با کاربرد از دستگاه گیو تین اجرا می شود. و برش ان به شکل چهار وجه که دو وجه به ابعاد 10 تا10 است و دو وجه دیگر ناهموار و غیر صاف می باشد و ارتفاع ان نیز طبق سفارش مشتری تعین می شوداما معمولا این ارتفاع بین 5 تا 10 سانتیمتر می باشد. در شش طرف برش نیز چهار طرف ان صاف است. که با استفاده دستگاه فرز برش داده می شود. و دو وجه ان نیز ناصاف است که روی سطح زمین قرار می گیرد.

برای اطلاعت بیشتر با مدیریت حکیمی در تماس باشید. 09126075370

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش