​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ کوبیک منظم چسیت؟

سنگ کوبیک منظم چیست؟

در بسیاری از معدن های کشورما پیدا میشود، به هر منطقه دارای خصوصیت های خاصی از نظر ظاهری می باشد. این سنگ ها معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. سنگ های کوبیک بعد از این که از معدن استحصال می شوند. توسط کارخانه و به وسیله ماشین الات و به درخواست مشتریان عزیز ، در اندازه های سفارش مشخص برش داده می شوند. که به این دسته سنگ ها سنگ کوبیک نامیده می شوند.

اما دسته ای دیکر از سنگ های کوبیک بعد از استحصال از معادن به شکل کلی توسط دستگاه مکانیکی  ریز می شوند. که دارای ابعاد ریز شده این سنگ معمولا بین 9 الی 11 سانتی متر می باشد. که جزء سنگ های کوبیک نامرتب دسته دسته بندی می شوند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با خصوصیت ها و استفاده این سنگ بسیار زیبا بیشتر اشنا شوید.

خصوصیت های سنگ کوبیک چیست؟

سنگ کوبیک به دلیل خصوصیت های منحصر به فردی که از نظر جنس و همچنین شکل زیبا و گوناگونی دارد. بسیار پر استفاده و مشهور است. در ادامه به بعضی از خصوصیت های این سنگ گرانیتی می پردازیم.

1.این سنگ بر روی سطوح  متنوع به اسانی فرش شده قرار می گیرد.

2.سنگ های کوبیک در برابر شرایط جوی اب و هوایی گوناگون زیاد مقاومت و استقامت هستند. در فصل گرما تحت تاثیر نور خورشید دچار فرسایش و اسیب نمی شنودو همچنین در فصول سرد سال و بارش برف و باران مقاوم بوده و دچار ترک و شکنندگی نخواهند شد.

 3.از آنجا که سنگ کوبیک از تنوع ظاهری بسیار بالایی برخوردار است می توان از این سنگ در مکان های مختلف استفاده نمود و طبیعتی زیبا و دیدنی را از ترکیب آنها به وجود آورد.

4.سطح سنگهای کوبیک نا هموار بوده و این خصوصیت به هنگام بارش برف و باران بسیار مهم است، چرا که باعث عدم لغزندگی و لیز خوردن می شود.

5.سنگ کوبیک به اسانی بریده و خم نمی شودو این خصوصیت برای کاربرد از ان در مکان عمومی و پر رفت و امد بسیار مهم است.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش