​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ لاشه کف پارکینگ حیاط

در این دنیای پر از انتخاب ،گاهی انتخاب بهترین محصول برای نیاز های خاص می  تواند چالش برانگیز باشد. همچنین در انتخاب سنگ مناسب برای کف باغچه وپارکینگ خانه نیز همین موضوع صادق است . برای شما که در نظر دارید بهترین انتخاب را برای سطح خارجی منزل خود انجام دهید ،نوشته حاضر به عنوان یک راهنمای کامل و جامع عمل می کند .ما در این مقاله به بررسی ویژگی ها،مزایا با عیوب مختلف انواع سنگ های لاشه خواهیم پرداخت تا شما را در انتخاب بهترین گزینه برای فضای خارجی خود یاری رسانیم . کف سازی حیاط سنگ لاشه نکات مهم در انتخاب و نصب سنگ لاشه برای کف 1- نکات مهم در انتخاب سنگ لاشه برای کف پارکینگ 

در انتخاب سنگ لاشه برای کف پارکینگ ،چند نکته مهم وجود دارد که باید توجه داشت که باید در انها دقت کنید .ابتدا،باید توجه داشت که این سنگ باید دارای مقاومت بالایی باشد تا بتواند بهخوبی در برابر فشار وزن خودرو ها و همچنین عوامل اب و هوایی مقاومت کند. 

اولین نکته :مقاومت فیزیکی سنگ لاشه 

در مورد مقاومت فیزیکی ،باید بدانید که سنگ لاشه باید توانایی تحمل وزن خودرو ها و سایر بارهای سنگین را داشته باشد . اگر سنگ لاشه مقاومت کافی نداشته باشد ،ممکن است تحت فشار وزن خودارو ها شکسته شود یا خراب شود .

نکته دوم :مقاومت در برابر عوامل اب و هوایی 

سنگ لاشه باید توانایی مقاومت در برابر عوامل اب و هوایی مختلف را داشته باشد .برای مثال ،باید توانایی مقاومت در برابر بارش برف و باران،دمای بلا یا پایین و تا بش خورشید را داشته باشد . اگر سنگ لاشه این قابلیت را نداشته باشد ،ممکن است به سرعت فرسایش یابد و زودتر از ان که باید تعویض شود .

نکته سوم:زیبایی و ظاهر سنگ لاشه

در نهایت ،باید به زیبایی وظاهر سنگ لاشه توجه کنید .سنگ لاشه باید به گونه ای باشد که با سبک و طراحی کلی پارکینگ یا 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. با مدیریت اقای حکیمی  09126075370

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UIMYhCgpqnazvLW گفت:
ItEgOqSdDcUhfYx
UIMYhCgpqnazvLW گفت:
ItEgOqSdDcUhfYx

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش