​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ ورقه ای قهوه ای 09126075370

حدودی می توان گفت سنگ ورقه ای قهوه ای یکی از زیبا ترین نوع سنگ ورقه ای در ایران وسابقه ای کاربرد طولانی در محدوده معدن دماوند و تهران دارد.باتوجه با اینکه سنگ ورقه ای قهوای دماوند به شکل متری به فروش می رود کارگران معادن سنگ را تا جای ممکن نازک می کند واین کار باعث سهولت کاربرد در شکل می شود وسنگ درهم ونقل ریز تر برید می شود. برای سنگ دیگر تقریبا 3-5 سانتی متر است .

این سنگ تقریبا در اندازه های بزرگ واسلب بلند تامین می شود ودر برابر عامل هوای سرد یخبندان و ... وزیاد محکم است.علاوه بر این سنگ دارای رنگ قهوه ای بسیار زیبا و خوش رنگ است .

هم جواری با بازار های مصرف در مرکز و شمال ایران که بزرگ ترین منطقه مصرفی تخته سنگ ایران است یکی ازنقاط قوت ذخایر سنگ ورقه ای قهوهای پررنگ دماوند است .

سطح  این سنگ بسیار صافبوده ودر این قسمت نمای ساختمان وکف قابل استفاده است .

سنگ های استخراج شده از معدن به طور طبیعی در طول هزاران سال به صورت تخته سنگ تشکیل شده ودر برابر سرما وگرما مقاوم بوده وبسیار با دوام بوده وسالیان متمادی بدون اسیب ماندگاری دارند. می توانند از ساختمان های زیبا مراقبت کنند وشرایط زندگی را با محیط پیوند دهندو بهانه ای برای سازگاری با محیط باشند .

سنگ لاشه قهوه ای مرغوب دماوند از نظر رنگ بند ی در پروژه ها در زمینه های سبز دیوار،پله

،کف،سنگ فرش و... استفاده می شود .

برای  اطلاعات بیشتر با پیمانکاری حکیمی در تماس باشید. 09126075370

 

 

 

 

 

÷

 

 

 

 

UeDQWOXKn گفت:
hmLgvals
UeDQWOXKn گفت:
hmLgvals

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش