​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

اجرای انواع سنگ لاشه 09126075370

اجرای سنگ لاشه در دماوند

انواع سنگ لاشه 

ما سنگ لاشه را معرفی کردیم و خصوصیت های  ان را توضیح دادیم ، حال به انواع ان می پردازیم.

سنگ مالون: این سنگ یعنی همان سنگ لاشه ای است که دستخوش یک سری تغیرات از جمله تراش کاری شده است.سنگ مالون نسبت به لاشه سنگ شکل و شباهتی هندسی تری دارد به طوری که که پس از تراش کاری به سنگی سطحی صاف و ظاهری چهار گوش تبدیل می شوند.

 

سنگ ورقه ای:سنگ ورقه ای نیز زیر شاخه لاشه سنگ است اما به دلیل اینکه به صورت ورقه ای استخراج می شود. به این نام معرفی شده است. این سنگ ها به دلیل اینکه به صورت طبیعی و ورقه ورقه در دل طبیعت و کوه ها ایجاد شده اند. مقاومت بسیاری نسبت به شرایط اب و هوایی گوناگون چون سرما و گرمای زیادی از خود نشان می دهند. از این رو استفاده های زیادی نیز دارند که در ادامه به ان می پردازیم.

سنگ کوهی :این نوع سنگ نیز مانند سنگ لاشه بوده و به دلیل نوع استخراج به این نام شناخته می شود. سنگ کوهی مستقیما از معدن استخراج شده و در این روند به شیوه های مختلف قطعات بزرگ سنگ را از کوه جدا می کنند. و برای اماده سازی به کارخانه میبرند. فروش سنگ ورقه ای نصب سنگ کوهی سنگ ورقه ای

برای اطلاعات بیشتر با مدیریت اقای حکیمی در تماس باشید. 09126075370

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش