​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ لاشه ابنما صخره ای 09126075370

 

اصولا آبنما سنگ لاشه در کنار دیوار قرار گرفته و همچنین در برخی مدل ها به دیوار نصب شده که این دیوار خود جنبه ی تزئینی دارد. توجه داشته باشید که آبنما با سنگ لاشه دارای مزیت هایی می باشد که می تواند به صورت دیواری و یا پرده ای ساخته شوند. به همین منظور در این حالت وقتی دیوار و حفره های خروجی به درستی قرار گرفته شود، آب خروجی به صورت پر فشار از حفره ها بیرون می آید که به این طریق پرده ای زیبا از آب نمایش داده می شود و این مدل از آبنما سنگ لاشه فقط از یک سمت قابل دیدن است و بیشتر موارد دارای نورپردازی نیز می باشد. در صورتی که آبنما سنگ لاشه به صورت مرکزی در نظر گرفته شود به گونه ای می باشد که از همه طرف قابل دید می باشد.

لازم به ذکر است که بدانید آبنما با سنگ لاشه کلاسیک بیشتر برای خانه های لوکس و ویلاها ساخته می شود همچنین این آبنماها به دلیل طرح زیبا و خاصی که دارد که اصولا به صورت متقارن و شکل باستانی می باشد و به همین دلیل دارای طرفداران زیادی می باشد.

شما در ساخت آبنما سنگ لاشه ای می توانید ایده های جالبی پیاده کنید. با نورپردازی و یا ایجاد موسیقی های ملایم در کنار جریان آب و سایر موارد دیگر که بستگی به نظر و سلیقه افراد و بودجه ای که در نظر گرفته شده دارد. با این حال کارشناسان ما در نظر دارد تا شما بتوانید با انواع سنگ لاشه که در بازار وجود دارد و در فروشگاه سنگ کویرات به فروش می رسد، بهترین و جذاب ترین آبنما با سنگ لاشه را در فضای خود داشته باشید

. فروشگاه سنگ حکیمی این افتخار را دارد تا بهترین نمونه محصولات را به شما عرضه بدهد. از این رو شما می توانید با مراجعه به فروشگاه سنگ حکیمی و بررسی کردن انواع سنگ لاشه در جهت ساخت آبنما سنگ لاشه بهترین خرید خود را انجام دهید. همچنین از کارشناسان ما می توانید جهت خرید و یا پیاده سازی ایده های خود کمک بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با پیمانکاری حکیمی در تماس باشید. 09126075370

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش