​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ‌ مشکی میگون، لاشه مشکی و سنگ سیاه

سنگ لاشه کف حیاط

استفاده از سنگهای لاشه برای کف برای ساختمان ها یا محوطه سازی کاربرد داشته و در طرح های مختلف و متناسب با محیط انجام می شود سنگ لاشه دارای رنگهای طبیعی و رنگ های مختلف نیز هست.

ساخت استخر با سنگ لاشه

جالب است بدانید که ساخت استخر با سنگ لاشه ورقه ای به دلیل استحکام این سنگها و طرح طبیعی آنها و همینطور پایین بودن قیمت این سنگها در بین دیگر سنگهای ساختمانی متقاضیان بیشتری را به خود جلب و جذب و اختصاص داده است.

ساخت دیوار باغ

دیوار باغ؛ به طور کلی برای طرح نمای دیوار ساختمان از سنگ لاشه ورقه ای بیشتر از نمونه لاشه و سنگ استفاده میشود. دیوار چینی، اجرای سنگ مالون، نمای دیوار باغ با سنگ لاشه، از نمونه‌های کاربردی این نوع سنگها در پروژه‌های ساختمانی است.

سنگ ورقه ای میگون

همان طور که می دانید، سنگ ورقه ای میگون به نسبت دیگر سنگ های ورقه ای، قیمت گران تری دارد. البته نکته قابل توجه این است که با وجود این قیمت بالا، باز هم بسیاری از مردم، برای خرید این محصول علاقه نشان می دهند. حال دلیل این استقبال بالا چیست؟ چرا مردم ترجیح می دهند از سنگ مشکی میگون برای کارهای ساختمانی و راه سازی استفاده کنند؟ در ادامه برخی از این دلایل را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

  • اولین مورد استحکام و مقاومت بالای سنگ مشکی میگون است. سنگ های مشکی میگون دارای مقاومت و نفوذ ناپذیری فوق العاده ای هستند. به همین دلیل برای استفاده در محیط های بیرونی ساختمان که در معرض رطوبت قرار دارند، بسیار مناسبند.
  • دلیل دوم برای استقبال از خرید سنگ ورقه ای میگون، رنگ آن است. سنگ های میگون دارای رنگ تیره (عمدتا مشکی) هستند. بنابراین رد آلودگی، گرد و خاک و… روی آن ها به سختی دیده می شود. البته این سنگ ها پس از گذشت مدت زمانی ممکن است تغییر رنگ پیدا کنند اما باز هم به راحتی قابل پاکسازی هستند.
  • دلیل سوم نیز شکل ناهمگون سنگ های ورقه ای میگون است. این سنگ ها در برش های یکسان تولید و عرضه نمی شوند. همین ناهمگونی در شکل باعث تنوع بالای سنگ ها شده و نظر مخاطبان را به خود جلب می کند.
  • برای اطلاعات بیشتر با مدیریت حکیمی در تماس باشید. 09126075370

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش