​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ مالون و نمای ساختمان 09126075370

سنگ مالون نمای ساختمان

سنگ مالون نمای ساختمان به دلیل تنوع رنگ بالا می تواند نماسازی در طیف رنگی مختلف را میسر کند. این سنگ ها استحکام بالایی داشته و علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری، یک نمای ماندگار را در ساختمان شما به وجود می آورند.

علاوه بر منازل مسکونی سنگ مالون نمای ساختمان را می توان در نماسازی انواع ویلاها، هتل ها، خانه های دوبلکس و … به کار برد. سنگ مالون نما در زیر مجموعه سنگ های لاشه قرار می گیرد. همانطور که در مقالات قبلی سایت بدان اشاره کردیم، سنگ های لاشه علاوه بر طبیعی بودن و استحکام بالا، قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارند. پس شما با نماسازی از طریق استفاده از سنگ مالون می توانید یک ظاهری زیبا و جذاب در عین هزینه تمام شده پایین در ساختمان داشته باشید. سنگ های مالون جزو مواد و متریال های ساختمانی چکش خوار محسوب می شوند. از این رو استفاده از آنها برای نماسازی می تواند بسیار کاربردی باشد.

ویژگی های کاربردی سنگ مالون در نماسازی

سنگ مالون نمای ساختمان زمانی که در قطعات کوچک، قابلیت چکش خواری داشته باشد می تواند تمام گوشه و کنارهای نما را پر کند. البته این نوع سنگ ها شکل متقارن و منظمی ندارند. با این حال همین عدم وجود تقارن می تواند خود به نوعی در زیباسازی بناهای ساخته شده یا دیزاین شده توسط این نوع سنگ موثر باشد. در ساخت ویلاهای جنگلی استفاده از سنگ مالون برای نما سازی ویلا می تواند جذابیت زیادی به بنا بدهد. در این مورد استفاده از سنگ در واقع ساختمان سازی با الهام از طبیعت را مهیا می کند. ویلاهایی که با مواد و متریال های مدرن ساخته شده باشند، با طبیعت سنخیتی نخواهند داشت. علاوه بر این قیمت تمام شده اجرای آنها نیز قطعا بسیار بالاتر خواهد بود. برای خرید سنگ مالون نمای ساختمان بهتر است از خدمات تضمینی مراکز معتبر عرضه کننده سنگ استفاده نمایید.

برای اطلاعات بیشتر با مدیریت اقای حکیمی در تماس باشید. 09126075370 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش