​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ مالون ورقه ای حکیمی

سنگ مالون ورقه ای قرمز

خریداری سنگ مالون ورقه ای قرمز را باید با توجه اصل بعضی از صورت حساب های مخصوص انجام داد.امروزه خریداری این سنگ به جهت رنگ قرمزی که دارد با استقبال بی نظیری از سوی افراد مواجه شده است.

اشنایی با نکات مهم جهت خرید

خوب است بدانید  سنگ های تخت از خصوصیت ها و استعداد های ویژه بهرمند هستند. 

از جمله این خصوصیت ها می توان به زیبایی منحصر به فرد و قابلیت ورقه شدن انها اشاره کرد.

 

توجه به رنگ و جنس سنگ

یکی از دلواپسی ها و پیچیده افراد در ساخت ساز و انتخاب رنگ و جنس سنگ است . افراد در انتخابسنگ مورد نظر خود لازم است توجه و با دقت فراوانی داشته باشندتا از هر گونه ضرر احتمالی جلوگیری کنند.

نوع کاربرد مورد نظر 

از دیگر نکاتی که قبل از خرید سنگ مالون ورقه ای قرمز باید مورد توجه قرار می گیرد. انتخاب ان بر اساس کاربری می باشد. برای مثال این نوع سنگ گزینه مناسبی جهت استفاده در کف یا محل تردد نیست ، زیرا این نوع سنگ ها به دلیل لایه لایه بودن مقاومت و استحکام چندانی ندارد.

همانا اندازه این نوع سنگ ها به تخته های بیرون کشیده شده از ان ها مقاومت لایه ها بستگی دارد . از استفاده های سنگ مالون  ورقه ای قرمز می توان به کاربرد جهت اجرای ابنما ، انجام دیوار ستون و اجرای محوطه سازی اشاره کرد. کاربرد از این نوع سنگ ها در بدنه در بدنه یا نمای دیوار رنگ و جلوه خاصی را به جایی مورد نظر می بخشند. همچنین این مدل سنگ ها به دلیل این که دستخوش تغیر نشده اندو به صورت طبیعی روزانه بازار شده اند نسبت به سنگ های لاشه کیفیت و قیمت بالاتری دارند.

قیمت خرید

از سایر اوضاع که قبل از خریداری سنگ مالون ورقه ای قرمز باید مورد توجه قرار گیرد قیمت ان است در حالت کلی قیمت سنگ های مالون قرمز از دیدن صرفه جویی بسیار مناسب و با صرفه است. این نوع سنگ ها را می توان به صورت متری  ، تنی درهم و قواره ای سفارش داد.

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش