​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

فروش سنگ ورقه ای سنگ لاشه حکیمی

( فروش سنگ ورقه ای سنگ لاشه سنگ مالون معدن سنگ لاشه ای دماوند )

مستقیم از معدن با   کمترین قیمت  کیفیت بالا دارای استحکام در برابری گرما سرما جاهای سرد سیر مقاومت بالای دارد مناسب برای باغ ویلا محوطه سازی
باکارایی از این نوع سنگ می توانید زیبایی و شیکی بی نظیر را بهمکان های گوناگون ببخشید در این مقاله قصد داریم در مورد
اجرای سنگ لاشه و سنگ مالون کف صحبت کنیم و همچنین قیمت سنگ لاشه و سنگ مالون کف را توضیح دهیم.


همچنین مزایا و کاربرد های آن ها را بررسی خواهیم کرد
1 بهترین استفاده های اجرای سنگ لاشه در کف سنگ لاشه یکی از مواد ساختمانی است که در بسیاری از پروژه‌های ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرد.

 اجرای صحیح سنگ لاشه در کف می‌تواند به ظاهر و دوام ساختمان اضافه کند در این قسمت مقاله بهترین روش های اجرای سنگ لاشه در کف را بررسی خواهیم کرد
یکی از مهمترین عوامل در اجرای سنگ لاشه در کف استفاده از مواد با کیفیت است برای اجرای سنگ لاشه در کف باید از سنگ لاشه با کیفیت و مقاوم استفاده کرد همچنین باید از چسب مناسبی برای نصب سنگ لاشه استفاده کرد تا به راحتی در کف قرار بگیرد و دوام خوبی داشته باشد.

فروش سنگ لاشه فروش سنگ مالون فروش انواع سنگ ورقه ای سنگ کوهی از معدن دماوند بدونی واسطه تهیه و توزیع می شود با قیمت مناسب در سراسر ایران ارسال می شود توسط آقای حکیمی  با قیمت استثنایی کاربردهای سنگ لاشه
این سنگ کاربردهای فراوانی در ساختمان سازی و علی الخصوص اقدامات عمرانی مانند راه سازی و پل سازی دارد. البته جهت استفاده در ساختمان لبه های تیز آن باید گرفته شده و ساب داده شوند؛ در غیر این صورت نباید از آن ها استفاده کرد. اما یکی از کاربردهای سنگ لاشه، به عنوان پرکننده و پی ریزی ساختمان است. در این صورت دیگر نیازی به ساب دادن لبه های آن نیست.
پی ریزی ساختمان با سنگ لاشه


یکی از کاربردهای سنگ لاشه (رودخانه ای و یا ورقه ای) در پی ریزی ساختمان هایی علی الخصوص ساختمان های سنگی دارای ارتفاع پی زیاد است. سنگ های لاشه مورد استفاده به این منظور بزرگتر از 15 سانتی متر هستند. این نوع پی کاربرد بسیاری در دیوارهای بستر رودخانه ها و یا کنار کوه ها جهت جلوگیری از ریزش کوه هم دارد.
برخی کاربردهای دیگر لاشه سنگ به قرار زیر است:
سنگ فرش پیاده روها، باغ، ویلا و یا پارک
محوطه سازی مانند جهت ساخت دیوار جداکننده در باغ، ساخت شومینه و باربیکیو و یا سنگ فرش
جدول های خیابانی
گاها نمای بیرونی
رمپ پارکینگ
تولید پودر سنگ: که خود پودر سنگ در صنایع مختلفی کاربرد دارد.
فروش سنگ لاشه فروش سنگ مالون سنگ ورقه ای تماس با آگهی دهنده

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.09126075370

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش