​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

اجرای محوطه سازی سنگی - تولید سنگ لاشه از معدن

 

اجرای محوطه سازی سنگی با پیمانکاری سنگ لاشه دماوند. تولید سنگ لاشه دماونداز معدن دماوند  قیمت سنگ کاری نمای دیوار ویلا سنگی بسیار مناسب است. تامین سنگ لاشه ورقه ای دماوند با با صرفه ترین قیمت  زیباترین کیفیت. محوطه سازی با تخته سنگ دماوند را از ما بخواهید.

اجرای سنگ لاشه ی کف

اجرای محوطه سازی حکیمی 

اجرای محوطه سازی با سنگ لاشه ای در دماوند. فروش تخته سنگ با قیمت مناسب برای ساختار هایی مدرن حیاط سازی ویلا ؛ اجرای آبشار های مدرن برای ویلا های لوکس مدرن @ یک فعالیت هنری و معماری مشهور است که در ایران بسیار جذابیت دارد. سنگ مالون یک نوع سنگ طبیعی است که در رنگ های گوناگونی وجود دارد و به دلیل زیبایی و خصوصیات منحصر به فردش، مورد استفاده قرار می گیرد.

در اجرای سنگ مالون، این سنگ زیبا به شکل ها و الگوهای مختلف برش داده می شود و در پروژههای معماری و دکوراسیون داخلی استفاده می شود. از جمله کاربردهای رایج سنگ مالون می توان به می تواند درباره سنگ کوهی با زیباترین ساختار های مدرن در ارتباط به حکیمی به من تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر با سنگ فروشی حکیمی در تماس باشید. 09126075370

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش