​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

اجرای سنگ مالون و سنگ حکیمی

اجرای سنگ مالون 

که از مصالح طبیعی برگرفته از دل معادن سنگی ست چند سالی است که بسیار پر طرفدار شده است .این سنگها که به آن سنگ بادبر طبیعی هم گفته می شود پس از استخراج از معدن قابلیت چکش خواری دارد و به شکل مربع یه مستطیل تراش داده می شود.

کاربرد اصلی سنگ مالون

  • دیوار چینی در نمای ساختمان با دیوار حائل داخل محوطه
  • ساختن نمای سنگی پل ها
  • دیواره های اتوبانها
  • ساخت دیوارهای مستحکم و سنگی جدا کننده کاربرد در دیوار آب بندها
  • کاربرد در دیوارهای باربر و غیر باربر
  • محوطه سازی آغ و ویلا

با توجه به اینکه بیشترین کاربرد مالون برای نماسازی ساختمانهاست می توان این مدل از سنگهای را در زمره سنگهای نما طبقه بندی کرد.اجرای سنگ مالون در محوطه پارکها و فضای سبز همخوانی بی نظیری با طبیعت ایجاد می کند. تفاوت سنگ های لاشه با سنگ مالون سنگها به طور عمده به شکل لاشه ورقه ای از معادن استخراج می شود و به این دلیل که در این حالت تراش نخورده به آن سنگ لاشه گفته می شود ک اغلب برای ساخت پایه پل ها و پی سازی ساختمان به کار می رود.

سنگ لاشه پس از عملیات استخراج به وسیله پتک به ابعاد مکعبی مستطیل و مربع در می آید.به این قطعات سنگی که تراش می خورند سنگ مالون می گوییم و عمدتا در ساخت دیواره های سنگی نما و محوطه سازی کاربرد دارد.برای نصب ایمن دیوارهای سنگی قسمت مشکی این سنگها به صورت مخروطی تراش داده می شود تا ملات به خوبی اطراف آن را بپوشاند و استحکام دیوار حفظ شود اجرای سنگ دیوار

 اجرای سنگ لاشه مالون

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. مدیریت اقای حکیمی  09126075370

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش