​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ لاشه برای کف حیاط با مدیریت حکیمی

سنگ لاشه برای کف حیاط

شما می توانید نمایش بسیار مخصوص و جذابی ایجاد کنید. برای طراحی حیاط خود می توانیداز انواع مصالح و متریال ها استفاده کنید. با این حال استفاده از سنگ لاشه برای این ویژگی می تواند. از نظر اقتصادی نفع شما باشد. همچنین زیبایی و استحصال بالای سنگ لاشه در مقایسه با سایر مصالح انتخابی برای این منظور خیلی زیاد است .

کف حیاط ویلا  منزل مسکونی  یک طبقه و یا خانه دوبلکس خود را می توانید با سنگ لاشه به زیباترین شکل امکان پذیر تزئین کنید. حتما بعضی  از مردم خوش طبعاز سنگ لاشه برای ویژیگی

های مثل تزئین کف روف گاردن خود نیز استفاده می کنند. 

سنگ لاشه به عنوان سنگ کف پوش یک جلوه ی طبیعی در محل ایجاد می کند . از این رو با استفاده از این کفپوش  می توانید پیوند با طبیعتبرقرار کنید.

قیمت سنگ لاشه کف حیاط

قیمت سنگ لاشه برای کف حیاط با توجه کیفیت سنگ ، جنس ان ،اندازه ی سنگ،چگونگی بازار مصالح و...می توتنند تغیر کند. در هر حال انچه در این موضوع  اهمیت بسیاری دارد.ان است که سنگ لاشه نوعی مصالح طبیعی محسوب می شود .

 سنگ لاشه کف چیست؟

گونه هایی از سنگ های لاشه می باشد. این نوع سنگ واقعا اصلی می باشدو علامت ترکیدن به وجود می ایند.و یا بعد از ریز کردن و شکستن تخته سنگ هایی با قطعات درشت  به دست

می ایند. 

از این رو دارای شکل خاص و ظاهری مرتب نخواهد بود. سنگ لاشه کف همان سنگ لاشه می باشداما سطح ان تقریبا صاف تر از سطح سنگ های لاشه می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با فروش سنگ لاشه حکیمی در تماس باشید .

09126075370   با مدیریت اقای حکیمی 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش