​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ لاشه کف چه ویژگی هایی دارد؟

اشنایی مختصر با انواع سنگ ها :

از زمان های قدیم و مهم ترین مصالح ساختمانی سنگ می باشد. سنگ مصالح  زیاد محکم و انواع گوناگونی داردکه می توان به سنگ های اذرین ، سنگ های رسوبی، سنگ های دگرگونی ، سنگ های اهکی و ....اشاره کرد.که هر کدام از ان ها دارای کاربرد ها و مشخصات منحصر به فردی می باشند.

از انواع سنگ ها می توان به سنگ لاشه سنگ لاشه کف ، سنگ گرانیک،سنگ مرمر، سنگ مرمریت، انجام دهید.

ناگفته نماند که هر کدام کاربرد های مختلفی داشته و دارای ظاهر منحصر به فرد می باشند. از بین انواع سنگ های نامبرده از سنگ لاشهو سنگ لاشه ی کف استفاده ی گونگونی انجام می شوند که می توان به فعالیت های راه سازی و کف سازی اشاره کرد . مرمریت دهید یکی از سنگ هایی می باشد که طیف رنگی بسیار گسترده داسته و سطح ان دارای رگه های نا متقارن و نامرتب می باشد. 

سنگ لاشه ی کف چیست؟

نوعی از سنگ های لاشه می باشد. این نوع سنگ کاملا طبیعی می باشد و بر اثر انفجار به وجود می ایند و یا بعد از خورد کردن و شکستن تخته سنگ هایی با قطعات بزرگ به دست می ایند. بنابراین  شکل خاص و ظاهری منظم نخواهد داشت. 

سنگ لاشه ی کف همان سنگ لاشه می باشداما سطح ان تقریبا صاف تر از سنگ های لاشه می باشد.به عبارت دیگر سنگ های نامنظم موجود در طبیعت  نوعی سنگ لاشه می باشند که با سایش سطح ان ها و با دستکاری به عنوان سنگ لاشه کف مورد استفاده قرار می گیرند.

 

سنگ لاشه ی کف چه کاربردی دارد؟

از سنگ های لاشه و سنگ لاشه ی کف برای مقاوم سازی استفاده می شوند، و به همین دلیل عمده مصرف انواع سنگ لاشه کف مربوط به فعالیت های عمرانی و راه سازی می باشد. البته ناگفته نماندکه از این نوع سنگ گاهی برای سنگ فرش پیاده راه ها نیز استفاده می شود. اما به دلیل شکل ظاهری ان جنبه تزئینی نخواهد داشت.

برای اطلاعات بیشتر با مدیریت سنگ لاشه حکیمی در تماس باشید. 09126075370

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش