​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ لاشه چه ویژگی هایی دارد و استفاده ان درساخت ساز چیست؟

سنگ لاشه چه ویژگی هایی دارد و استفاده ان در ساخت ساز چیست؟

سنگ حکیمی  استحصال سنگ لاشه ، سنگ ورقه ای و سنگ لاشه ورقه ای می باشد.سنگ لاشه سنگی با نمای در هم و عالی ترین گزینه طرف استفاده در پی  ساختمان دیوار می باشد.

پهنای سنگ لاشه در حدود 5 سانتی متر است ودر شکل تعدادهای مختلف می باشد. این سنگ ها به همان صورت که برگیری می شوند.و با کم هزینه ترین تغیرات و تنها با شکستن و مناسب کردن اندازه و شکل اماده استفاده می شوند. 

این سنگ ها در رنگ های گوناگون  مثل قهوه ای ،زرد ،سبز،قرمز ،ابی و در بعضی از رنگ های دیگر  شایسته استفاده می باشند. جهت خرید سنگ لاشه بزرگ ترین سنگ حکیمی رجوع کنید.

 موضوع مهم در مورد سنگ لاشه شامل موارد زیر می باشد.

سنگ هایی که به شکل مالون ( یا نمای درهم) وجود دارند. طبق معمول جزء سنگ لاشه می باشد. درحقیقت سنگ های لاشه ای سنگ های معدنی هستند که دارای مالون ، ورقه ای، اتشفشانی و...

می باشند. برای انواع کف و نما و ابنما و شومینه و .... اجرا می شوند. 

معدن سنگ لاشه نزدیک به شهر هستندو به راحتی می توان قطعات مناسب برای مصرف استحصال نمود.

اکر پایداری  سنگ کم باشداندازه زیادی لاشه تولید می شود سنگ های نطیر اهک های مارنی با در صد کم راحت تر از سنگی نظیر اهک های خالص استقامت کمتری دارند و به زودی ضعیف می شوند .برای بهرجویی در ساختمان حداقل استامت فشاری 400 کیلو متر نیاز است.

سنگ لاشه چه کاربردی دارد؟

با دقت به این که سنگ لاشه کانه هایی اگاه جدا سازی ندارند . فناوری ان اقتصادی نیست. باتوجه به این کاربردی این سنگ ها و سنگ تزئینینیستند و بیشتر در صنعت کاربرد دارند. و همچنین این سنگ ها در پی دیوار و دیوار های سنگی ، راه سازی و ... کاربرد دارند . این سنگ ها دارای مشخصه هایی از جمله نوع بافت وزن و مقاومت فشاری هستند.

برای اطلاع رسانی با مدیریت اقای حکیمی در تماس باشید. 09126075370 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش