​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

سنگ لاشه سفید اصفهان حکیمی

سنگ لاشه سفید حکیمی 

اسم یکی از فراورده های سنگ مطلوب و پرکاربرد در صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار

می گیرد. این سنگ  با مدل و رنگ های گوناگونی عرضه می گردد. و به این دلیل کاربرد های در محصولات گوناگون مانند کف پوش و دیوار پوشو نمای ساختمان و ... کاربرد دارند.

سنگ لاشه سفید اصفهان یکی از پرفروش ترین سنگ های لاشه در بازار سنگ ساختمانی است.کاربرد های این سنگ مثل سختی و استواری بالا محبوب و استقامت زیبا و همچنین ماندگاری طولانی  مدت است.

این گونه سنگ ها با مدل ها و اندازه ها گوناگون از جمله  لاشه های خورده لاشه های بزرگ و لاشه های تفصیل مثل زیر کوه ارائه می شود.

سنگ لاشه سفید اصفهان به این دلیل  رنگ سفید خود استعداد تالیف با بقیه مصالح ساختمانی مانند سرامیک و کف پوش های چوبی و کاغذی را دارد همین طور این سنگ در محیط های داخلی و خارجی ساختمان به دلیل استوار بالایش در برابر عوامل گوناگون هواشناسی مانند باران ،برف و افتاب ، بسیار پر استفاده است.

فروش سنگ لاشه سفید اصفهان

قیمت هر تن سنگ لاشه سفید اصفهان اختلاف در انواع سنگ هاارتباط دارد.

ایستادگی و استواری بسیار زیاد برخوردار است بهتر است بدانید نام دیگر قطعات این سنگ در صورتی که دارای حجم زیادی باشند با وسیله ای به اسم نام قلم خرده مورد نظر تراش داده می شود.

( قیمت هر تن سنگ لاشه) 

جهت راهنمایی و سفارش لطفا با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید.

( فروش سنگ لاشه سفید اصفهان) 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش