​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

ویژگی سنگ لاشه و استفاده ان در ساخت ساز چیست؟

ویژگی سنگ لاشه و استفاده ان در ساخت ساز چیست؟ 

استحصال کننده سنگ لاشه سنگ ورقه ای  است. سنگ لاشه سنگی نمای درهم و زیباترین گزینه طرف مورد استفاده در ساخت ساز ساختمان و نما می باشد.

استقامت سنگ لاشه حدود 5 سانتی متر استو در شکل اندازه های گوناگون می باشد. این سنگ ها به همان گونه  که از معدن بیرون می کشند و با کمترین  دگرگونی و تنها با شکستن و شایسته کردن اندازه ها و با شکل های اماده مورد استفاده قرار می گیرد.ای سنگ ها در رنگ هایی مختلف مثل ،ابی،زرد ،سبز، قهوه ای ،قرمزو بعضی از رنگ های دیگر قابل اجرا هستند.

جهت خریداری سنگ لاشه  به بزرگ تری سنگ لاشه دماوند مراجعه کنید.

 

نکته بسیار مهم در مورد سنگ لاشه شامل زیر می باشد.

سنگ هایی به شکل مالون ( نمای درهم ) موجود است معمولا جز سنگ های لاشه هستند. یعنی سنگ های لاشه سنگ های معدنی هستند که شامل مالون ورقه ای،اتشفشان و .... می شوند.

که به صورت بند دار و جذب برای انواع کف و نما و ابنما و شومینه و... انجام می شود . معادن سنگ لاشه نزدیک به شهر هستند و به راحتی می توان قطعات مناسب برای مورد مصرف استحصال نمود.

اگر استقامت سنگ کم باشدمقدار زیادی لاشه تولید می شودسنگ هایی مثل اهگ های خالص و استقامت کمتری دارندو به زودی فرسوده می شوند.

سنگ لاشه چه ویژگی هایی دارد؟

با دقت به این که سنگ لاشه  کانه هایی مورد تشخیص ندارند. گرد اوری ان بازرگانی نیست

این ویژگی سنگ ها سنگ تزئنی نیستند و زیاد در معدن کاربرد دارند و همچنین این سنگ ها نما و دیوار های سنگی راه سازی و ... کاربرد دارند.این سنگ ها دارای مشخص های از جمله نوع بافت و وزن و مقاومت فشاری هستند.

 

ویژگی سنگ لاشه در حرفه چیست؟

 

همین طوری که می بینید سنگ لاشه ویژگی به عنوان سنگ تزئینی نداردو  ویژگی ان بسیار در حرفه مطرح می شود موارد ویژگی سنگ لاشه در حرفه ساخت ظروف سنگی و دیگ سنگی و و مصنوعات هنری  و مجسمه سازی و پودر سنگ موزاییک کاربردی دارد .

برای اطلاعات بیشتر با مجموعه پیمانکاری حکیمی در تماس باشید. 09126075370

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش