​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

طراحی محوطه و محوطه سازی

 

برای محوطه سازی و اجرای آن،باید حتما از متخصصین ماهر این امر کمک گرفت.چون این دسته از افراد می توانند ان محیط زیبایی که مورد انتظارتان ، ایجاد کنند . امروزه بسیاری از افراد به اهمیت داشتن فضایی زیبا که بتواند برای انها ارامش به ارمغان بیاورد،دانستند از همین رو طرفداران چیدمان داخلی و طراحی محوطه روز به روز در حال افزایش هستند .شاید برخی از افراد  این فکر را داشته باشند که صرف هزینه محوطه سازی و اجرای ان ، کار چندان عاقلانه ای  به نظر نمی رسد، ولی واقعیت امی این است که افراد به دلیل تغییر سبک زندگی و دور شدن از فضای طبیعی ، مجبور به صرف این هزینه هستند...

محوطه سازی مناسب کجاست؟؟

محوطه سازی محدود به یه فضای خاص نمی باشد.هر مکان یا فضایی که دارای چشم انداز و به نوع دیگر در مسیر رفت و آمد قرار بگیرد برایساختن و اجرای محوطه سازی مناسب است.محوطه سازی در معماری میتواند طیف بزرگی را میتواند در بر بگیرد.

و برای یک زمین بزرگ تا یک ویلای کوچک با استفاده های مختلف  میتوان طراحی های مختلفی انجام داد.خب قطعا باید این را در نظر داشت که هر چقدر فضا بزرگ تر باشد وقت و انرژی بیشتری صرف می شود. و قطعا هزینه طراحی و محوطه سازی هم افزایش پیدا خواهد کرد.طراحان  و معماران برای هر فضا مناسب با شرایطی که دارا می باشد محوطه سازی و طراحی انجام میشود.باید به محیط، آب و هوا،فضای کارو همچنین به هزینه ها توجه داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر  با ما همراه باشید.

پیمانکاری و فروش سنگ حکیمی 09126075370

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش