​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

به چه علت از سنگ برای نمای ساختمان استفاده کنیم؟

از زمان های بسیار دور سنگ نقش بسیار مهم و اثر گذاری در ساخت ساختمان داشته و دارد.سنگ های مختلف که از زیبایی منحصر به فردی دارند و دارای سختی بسیار بالا و همچنین از استقامت و استحکام بالا برخوردار می باشد.به همین دلایل بهترین گزینه برای استفاده در ساختمان سازی می باشد . برای استفاده در انواع رده های ساختمان سازی همانند پله سازی،نمای ساختمان،کف حیاط،ویلا ،منازل و....و دیوارچینی و همچنین درمحوطه سازی  از سنگ های  مختلفی  استفاده میشود.

 

این نوع سنگ ها در متریال های و ابعاد های مختلف برای عرضه به مشتریان عزیز آماده ارسال میباشد.سنگ های طبیعی دارای مقاومت بالا،و طول عمر زیاد و بنا بر دارا بودن این خصوصیات در ساختمان سازی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

 

زیبایی که سنگ ها به نمای ساختمان یا هر رده از ساختمان سازی می بخشد نا گفتنی است  هر چه از خصوصیات ظاهری و باطنی سنگ ها در مصالح ساختمانی می توان گفت کم است و زبان از بازگو کردن آن قاصر می باشد.

برای مشاوره خرید و دریافت اطلاعات بیشتر با ما همرا باشید.

پیمانکاری و فروش سنگ حکیمی09126075370

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش