​​​شرکت پیمانکاری حکیمی​​

اشنایی با سنگ ورقه ای حصیری

سنگ ورقه ای حصیری امروزه به طور گسترده ای در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد.به گونه ای که امروزه معماران و طراحان مجرب از این نوع سنگ های ورقه ای به منظور خلق بناها و منظرهای منحصر به فرد و زیبایی استفاده می کنند.اشنایی با سنگ ورقه ای حصیری و کاربرد ان بهتر است بدانیم سنگ ورقه ای یا سنگ اسلیت یکی از انواع سنگ معدنی می باشد که کاربرد بسیار زیادی در ساختمان سازی دارد.سنگ های ورقه ای به عنوان پوشش در قسمت های مختلف یک ساختمان مزایای بسیار زیادی را دارد. به گونه ای که این نوع سنگ ها به دلیل متفاوت و استحکام بالا برای ساخت دیوار های ساختمان یا سنگ فرش استفاده می شود.همچنین این نوع سنگ ها به دلیل متفاوت و استحکام بالا برای ساخت دیوار های ساختمان و یا سنگ فرش استفاده می شود.همچنین این نوع سنگ ها نسبت  به عوامل فرسایشی همچون باد/باران و طوفان از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

سنگ ورقه ای حصیری دارای چسبندگی بسیار بالایی است. در ضمن این نوع سنگ ها از کاربرد های بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد.به گونه ای که از ان ها جهت ساخت

سنگ فرش پارک ها/ساخت پیاده رو/ اجرای نمای ویلا و ...به طور قابل توجهی استفاده می شود .

نمونه ای از سنگ

این نوع سنگ های کاربردی نسبت به دیگران انواع سنگ های قیمت پایین تری دارند،زیرا این نوع سنگ ها به فراوری نیاز ندارد.

سادگی و زیبایی فوق العاده نیز از دیگر  ویژگی های مهم و مقابله توجه سنگ ورقه ای حصیری به شمار می اید.

دوام به طور عمر بالا نیز از دیگر ویژگی های این نوع سنگ ها می باشد. این نوع سنگ ها معمولا به دو روش خشکه چینی و تر اجرا می شود.همچنین این نوع سنگ ها به صورت مستقیم و بدون تغییر وبه صورت طبیعی به بازار عرضه می شود.

پیمانکاری حکیمی 

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

09126075370     ☎      09195454811 ☎

          پیمانکاری و فروش سنگ حکیمی

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش